SK.2023-001

Samen met ouders

Onderwijs en opvoeding zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vertrouwen, openheid, betrokkenheid en wederzijds respect staan in de samenwerking met ouders/verzorgers centraal.

We houden je uiteraard op de hoogte van alles wat er speelt in en rondom onze school. De meeste communicatie verloopt via de Parro-app: daarmee ontvang je als ouder/verzorger foto’s, het laatste nieuws en specifieke groepsinformatie over activiteiten. Aan het begin van elk schooljaar nodigen we je uit voor een startgesprek. In november, maart en juni vinden de tienminutengesprekken plaats, waarin we stilstaan bij de ontwikkeling van je kind.

Wil je zelf iets bespreken buiten deze vaste contactmomenten om? Maak dan vooral een afspraak met de leerkracht na schooltijd.